Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen
Operations

De vrijheid om te ondernemen. Om onze manier van werken te verbeteren. Met steeds één helder doel voor ogen: meer succes voor onze klanten. Stater Operations leidt het hypotheekpoces van 40% van de Nederlandse hypotheken in goede banen. Of je nu werkt bij ons Contact Center, bij Aflossen of bij Document Management.

Onze vacatures

Lef en ondernemerschap

Van passeren tot de laatste aflossing: Stater ondersteunt meer dan een miljoen hypotheken. De businessunit Operations vormt hierbij ons kloppend hart. Zo’n 500 collega’s zetten zich dagelijks in voor een vloeiend hypotheekproces. En tonen lef en ondernemerschap om steeds sneller, beter en goedkoper te werken.

De klant als stralend middelpunt

Een constante stroom van hypotheekakten, polissen, wijzigingsverzoeken en renteformulieren. Extra aflossingen. E-mails en telefoontjes met vragen van hypotheekverstrekkers en consumenten.

Het volledige hypotheekproces vormt een kleurrijk landschap aan processen en activiteiten. Met als stralend middelpunt: de klant.

De afdeling ‘klantgeluk’

Méér klantgeluk realiseren, is topprioriteit voor Operations. We willen steeds beter en vlotter werken, verder digitaliseren. Zodat bijvoorbeeld bouwdepotuitbetalingen veel sneller worden afgehandeld. Ook onze realtime hypotheekplatforms ontwikkelen we steeds verder door.

We dagen je uit om hieraan bij te dragen. Als collega bij Operations kun je op een directe manier veel betekenen voor de klant.

Ons Contact Center vormt het visitekaartje van Stater. Hypotheekverstrekkers en consumenten stellen vragen over o.a. extra aflossingen, bouwdepotuitbetalingen en offertes. De collega’s van Document Management voegen documenten steeds sneller digitaal in de werkstromen in. Ook de collega’s van Aflossen en klachtenmanagement helpen ons steeds efficiënter werken.

Wat we doen